فرش 700 شانه اصفهان زمینه روناسی
نوشته شده توسط : الهام مهرجو

فرش لاکی فرش  قرمز فرش زمینه روناسی اصفهان فرش کلاسیک

فرش کاشان امرزه یکی از محبوب ترین محصولات تولید شده در ایران می باشد که برای تمام دنیا شناخته شده است. این محصولات با تولید و بافت از گذشته تا کنون بسیار مورد تایید مردم قرار گرفته و تا امروز این رونق ادامه دارد. فرش های کاشان از لحاظ کیفیت و بافت حرف اول را می زند. در کاشان فرش دستباف و ماشینی در رتبه اول بوده و به همین منظور مخاطبان در صورت این که به فرش نیاز داشته باشند، به اولین چیزی که فکر می کند قالی کاشان است. در ادامه در مورد یکی از طرح های شناخته شده و اصیل صحبت خواهیم کرد.

فرش ماشینی زمینه روناسی طرح اصفهان

طرح اصفهان یکی از طرح های اصیل و زیبای کلاسیک می باشد. این طرح در زمان های گذشته که تا کنون دستگاه های بافت فرش ماشینی کاربردی نداشت و مردم از فرش های دستباف استفاده می کردند بسیار محبوب بود. به مرور زمان و با ورود فرش های ماشینی به بازار فرش ایران، فرش طرح اصفهان بر روی فرش ماشینی بافته شد. رنگ این فرش روناسی بوده که در دسته فرش های قرمز رنگ قرار دارد. اگر به خانه های قدیمی و سنتی نگاهی بیندازید می بیند که فرش های طرح سنتی با زمینه روناسی یکی از اصلی ترین جزء دکوراسیون می باشد.

این طرح ها هم چنان یکی از پرفروش ترین زمینه های فرش بوده. به صورتی که تولید کنندگان فرش ماشینی با پیشرفت در این صنعت همچنان این طرح را بافته و برای مشتریان گرامی عرضه می کنند. فرش های روناسی می توانند در مکان های زیادی مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله دکوراسیون منزل، مشاغل سنتی همچون سفره خانه یا رستوران و بسیاری از مکان های دیگر.

این فرش در ابعاد گوناگون فرش 12 متری،9 متری و 6 متری بافته می شود. اما یکی از معایب این فرش فروش به صورت جفتی بافت آن است. فرش های زمینه روناسی و آبی فیروزه ای در دسته زمینه های دلنشین و محبوب قرار دارند اما واحد های تولید آن را به صورت جفتی بافته و هر دو تخته از فرش را به مشتری میفروشند. این فرش به دلیل اینکه رنگ بندی خاصی دارد تولید کنندگان حاضر نیستند به صورت تکی آن را بفروشند.

اما شما می توانید از دیگر رنگ های فرش طرح اصفهان مانند سرمه ای،کرم نیز استفاده کنید. این فرش به خانه شما زینت بخشیده و حال و هوای خانه های قدیم را به منزل شما می بخشد. این فرش 700 شانه با تراکم 2550 واقعی بوده که با الیاف صد در صد اکریلیک هیت ست شده بافته شده است. این الیاف پرزدهی نداشته و ضد حساسیت می باشد. همچنین در برابر عوامل ناشی از تخریب فرش بسیار مقاوم می باشند.

فرش کاشان طرح اصفهان روناسی

فرش کاشان

برای خرید فرش کاشان ما به شما مجموعه اینترنتی قالی کاشان را معرفی می کنیم. این فروشگاه دارای تمام محصولات فرش ماشینی بوده که ضمانت نامه داشته کاملا باکیفیت می باشد. فروشگاه قالی کاشان به منظور کاهش هزینه برای مشتریان گرامی ارسال رایگان داشته و قیمت فرش را بر اساس درب کارخانه محاسبه می کند. با خرید از قالی کاشان زیبایی را به خانه خود هدیه بدهید. 





:: برچسب‌ها: فرش کاشان , قالی کاشان , فرش 700 شانه , فرش باکیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: